vecihi ali ii 0 Takipçi | 7 Takip
Kategorilerim

teyyarenin günlüğü

Diğer İçeriklerim (2)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (0)

seo ya bir gül

2014-12-21 04:31:00

Efendim zamanın internet ortamlarının artık olmazsa olmazı illa beni görsünler illa beni dürtsünler likelasınlar diye tepinmek için ilk şart seo ayarlarınızı doğru düzgün yapmalısınız. Arama motoru arkadaşlar google yahoo yandex bing vs. uzatılabilir. Bu düşman kardeşler bir arada mutlu mesut olmaları için kaderin değilde bu arkadaşların örümceklerinin ağlarına düşmeniz şart. Haa birde olmazsa olmaz adının anmadan geçemiyeceğim alexa kardeşlerini unutmamak lazım. Bol bol arama motorları için keywords yaratmalısınız. Keywords yaratmanın en kolay yolu etiketler kategoriler hatta kısa tanımlamanız içinde geçen bir kaç kelime. Arama motorunda neyle anılmak istersin diye sorduklarında onun keywords'ine bakmak lazım.

vecihi öpücüklü gül

 

Benim gibi günlük blog yazıyosanız kafanıza göre takılıyosanız bu çokda önemli değil. insan günlük blogta ne yazar. herşeyi yazar canın sıkılır maket uçaklarını nasıl yaptığını anlatırsın gün gelir puzzlelarını yayınlarsın güzel hobilerdir han. birde okuyucuyu sıkmadan benzer kelimeleri metinlerinizde geçirmenizi tavsiye ederim. bunları sadece robotlar okumuyor insanda okuyor bilinciyle yazılarınızı oluşturmanız yani değim yerindeyeyse günlük blog yazarımızın olabildiğince kendi orjinini koruması lazım.

Google yandex yahoo ve bing gibi arama motorları size siteniz hakkında ipucu verecek webmaster araçlarıda ücretsiz olarak sağlamakta. duyrulur. ve bir diiğer alexa arama motoru olmamasına karşın web araçları sağlayan global bir site. ücretli ve ücretsiz hizmetleri mevcut.  sizden daha çok sizin sitenizi düşündüklerinden değil. kendi şablonlarına daha uyumlu siteler oluşturmak temel dert ya buna uyarsın ya da bu diyardan hitsiz hitsiz bir süre sonra ben bunu kendime yazıyorum zaten online olarak koydum ki bunları diye düşünebilir bu terk-i diyar eyleyebilirsiniz.

google yandex yahoo ve bing kardeşlerime ve birde çok önemli alexa kardeşime  burdan selamlarımı iletiyorum . seo selamı çakmayı da unutmuyalım. biraz seoda benide görün bende varım yazısı oldu bu yazıda başka bir işin kurnazlık tarafı...

daha sonra da sosyal medya ve yine blogla ilgili yazımı yazıcam. 

herkese bol eğlenceler kendi bloglarını yazarken. 

45
0
0
Yorum Yaz
Blog Directory